Michelisz Norbert

  • WTCC/WTCR-statisztika

    268 Futam
    15 Győzelem
    55 Dobogó
  • Kövess az Instagramon

  • Tarts velem a Facebookon

Seiko OMV Simple Pay OTP Hyundai Motorsport

Az erős pontszerzés volt a cél a második WTCR-futamon Spanyolországban, és erre minden esély meg is volt a negyedik helyről rajtolva, ám Michelisz Norbert már a táv felénél vibrációt érzett a jobb első gumiban. Lelassult, de az utolsó előtti körig küzdött a top 10-ben, amikor végül bekövetkezett a defekt.

Elsőként a fordított rajtrácsos futamot rendezték meg Aragónban a WTCR spanyolországi hétvégéjén, a hatodik helyről rajtoló Michelisz Norbert két Audival nagy csatában hetedik lett.

Az idény során először jutott be a Q3-ba az időmérőn Michelisz Norbert, aki a negyedik helyet szerezte meg a WTCR spanyolországi kvalifikációján. A tempó és a rajtpozíció tehát biztató a vasárnapi futamokra nézve.

Kicsit olyan, mintha új bajnokság kezdődne a hétvégén Spanyolországban a WTCR-ben. Ez a harmadik forduló, amikor hagyományosan életbe lét a kompenzációs súlyrendszer, amely a köridők alapján objektív méréssel határozza meg az egyes márkákat érintő pluszsúlyokat.

Miután a harmadik helyen végeztem a WTCR elmúlt versenyhétvégéjének második futamán Estorilban, és már készülődtem a díjátadóra, azon gondolkodtam, mikor voltam legutóbb hasonló helyzetben. Arra a következtetésre jutottam, hogy túlságosan régen, másfél éve, a 2019-es idényzárón Malajziában. Itt volt már az ideje az újabb dobogónak, hihetetlenül hiányzott az érzés, és jót tett az önbizalmamnak.